Prostori potrošnje so v zgodovini kapitalizma doživeli različne oblike in z njimi povezane načine nakupovanja. Povezava specifičnih lastnosti fizičnega prostora z ekonomskim in izkustvenim modelom potrošništva neposredno vpliva na recepcijo produkta na 'trgu'.
Prostorske instalacije se naslanjajo na izkustvena stanja dejanskih prostorov potrošnje in njihovih specifičnih lastnosti. V njih se opredmetijo lastnosti obravnavanih prostorskih kategorij; sejmišč, nakupovalnih centrov in spletnega nakupovanja: kinetična spremenljivost sejmišč, ki letno preoblikujejo tržno realnost s pomočjo minljivih dogodkov; krhkost ruševin tradicionalnega nakupovalnega centra, ki vsakoletno izgublja na obiskanosti, njihova megalomanska poslopja pa postajajo fizični spomeniki potrošniške družbe 20. stoletja; ter nepredvidljivost in neoprijemljivost spletnega trga, kjer se preobražajo hierarhična tržna razmerja in ki obenem nastopa kot simbol časa, v katerem živimo in prekarnosti trenutnega položaja globalne družbe.
Hana Tavčar je magistrska študentka NTF, smer Oblikovanje tekstilij in oblačil. Prvostopenjski študij je zaključila na ALUO, smer Slikarstvo. Izpopolnjevala se je tudi na HSLU v Luzernu, Švici (smer Ilustracija). Svoj študij in raziskovanje usmerja predvsem v oblikovanje tekstila, ustvarja pa tudi na polju risbe in grafike.
S pomočjo: Odeja Škofja Loka
Foto: Maša Pirc / BIEN 2021