Na prvem Dvociklu 2021 sta moči združila Mateja Fi in Sašo Vollmaier! Kako sta se njuni poti združili lahko preberete v sledečem zapisu Mateje: “V letošnji pomladi bo pet let od prvega srečanja s Sašom. O njem sem velikokrat slišala v tujini na delavnicah, ki sem se jih udeleževala v iskanju in bogatanju lastnega glasovnega, vsetelesnega, izraza. Potem sem ga srečala kot učitelja, na delavnici v Mariboru in bila sem navdušena. Njegov jezik in izrazni način mi je bil zelo blizu. Nato sva se čez nekaj mesecev srečala v Nemčiji, na delavnici, kjer sva bila oba udeleženca. Podoba njegovega občutljivega iskanja zvena in lastnega izraza me je najbolj dotaknila v nekem trenutku, ko nisem znala ločiti ali slišim njega ali slišim klavir. Bilo je zlito. Bilo je tako lepo, da se je vtisnilo v trajen spomin kot živa podoba z zvenom vred. V letošnji, skorajšnji, pomladi se bova srečala tretjič. Teden skupnega dela bo pokazal, kakšna interakcija med klavirjem in glasom se lahko razvije v tem času. Prostora je vendar, domala, v brezmejnost.”
Mateja Fi (SI)
Pevka in pedagoginja, samozaposlena v kulturi, antropologinja, raziskovalka glasu, diha in bivanja. Učiteljica AEQ metode® 1. stopnje, učiteljica integralnega dihanja. Na svoji poti je dobršen del ustvarjanja posvetila raziskovanju, poustvarjanju in oživljanju ljudskih pesmi, koncertriranju in izvedbi glasbeno-ustvarjalnih delavnic za otroke, ki jih vodi še danes. Od leta 2010 je aktivna raziskovalka glasovnih izražanj. Preko udeležbe na številnih delavnicah in ob neznanski lakoti po spoznavanju raznolikih načinov in metod dela z glasom in telesom, ki se jih je udeležila v glavnem na tujem, je oblikovala in naprej razvija svojski glasbeni izraz.
Sašo Vollmaier (SI)
Po končanem študiju na ljubljanski Akademiji za glasbo je Sašo Vollmaier začel razvijati svoj glasbeni slog, na katerega so vplivale različne skupine, s katerimi je sodeloval (od ‘komorne’ do ‘alternativne glasbe’). Zadnja leta je aktiven na področju performansa in gledališča. Njegove predstave vključujejo odrsko oblikovanje zvoka z intervencijami giba in izgovorjenih besed. Ustvarja glasbo za plesne in gledališke predstave. Strast do človeškega glasu ga je pripeljala v “Center Artistique International Roy Hart” na jugu Francije, kjer deluje kot skladatelj in aranžer vokalnih del in pripravlja igralce/pevce na njihove vloge. Vollmaier je tudi sodelavec skupine Laibach, s katero je med leti 2007–2013 aktivno sodeloval kot klaviaturist, kjer je zdaj angažiran kot aranžer in studijski glasbenik.