πr kvadrat, voden ogled po razstavi sodobne kinetične keramike
Začetna lokacija: Terasa Layerjeve hiše
Sreda, 17. april, ob 17h
◯ Kako spraviti kvadrat v krog, krog pa v Kranj?
Produkcija keramike iz področja kinetične umetnosti, ki letos prvič poteka v organizaciji Layerjeve hiše in Galerije Prešernovih nagrajencev predstavlja raznolik nabor postavitev v prostoru in instalacij, ki jih gradi predvsem glina v gibanju. Na različnih lokacijah mestnega jedra Kranja bo premierno na ogled pet keramičnih produkcij, v Pavšlarjevi hiši pa prostorski instalaciji dveh nagrajenk Prešernovega sklada.
Ivana Petan v atriju nekdanjega obrambnega stolpa na Vovkovem vrtu z delom Z vetrom gradi odnos med keramičnimi skulpturami in vetrom ter obiskovalce vabi, da vstopijo v instalacijo z namenom haptičnega doživljanja. Rok Oblak, industrijski oblikovalec in avtor večkrat nagrajenega kuhalnika iz naravne gline, se s hiperobjektomTrk navezuje na grški ortodoksni ritual metanja keramičnih loncev skozi okna na ulice, ko se ob veliki noči poslavljajo od zime. V Galeriji Stolpa Škrlovec Ministrstvo za sanjarjenje postavi Nataša Sedej. Kiparka in keramičarka iz Postojne poetično postavitev in situ pripravi iz bele gline, papirnate gline in žice. Med tridimenzionalnim kolažem in svetlobno-prostorsko instalacijo V praznini gradi Maruša Mazej. Podiplomska študentka unikatnega oblikovanja keramike na ALUO raziskuje psihologijo zaznavanja in deprivacijo čutov. Interaktivna instalacija Nike Erjavec Zvenenje misli temelji na zvočno taktilnem dialogu teles in je eksperimentalna serija avtoričinega raziskovanja senzoričnih potencialov umetnosti.
Z izbranimi kinetičnimi deli iz svojega dolgoletnega ustvarjanja postavitev v Galeriji Prešernovih nagrajencev pripravi akademska kiparka Dragica Čadež, ena prvih, ki so se v Sloveniji posvečali skulpturi kot odprti formi. Na ogled bo prostorska zvočna postavitev Hiša nagrajenke Prešernovega sklada in akademske kiparke magistre Mojce Smerdu, ki je s svojimi deli odločilno vplivala na razvoj novih usmeritev v slovenskem kiparstvu zadnjih desetletij.
Kiparka in keramičarka iz Postojne poetično postavitev in situ pripravi iz bele gline, papirnate gline in žice. Svetloba in senca spreminjata krhko in subtilno belo površino keramičnih objektov.
Ta spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje vaše izkušnje. Nekateri so bistveni za delovanje strani, medtem ko nam drugi pomagajo analizirati in izboljšati vašo uporabniško izkušnjo. Preglejte svoje možnosti in izberite svojo odločitev.
Če ste mlajši od 16 let, se prepričajte, da ste dobili soglasje starša ali skrbnika za vse neobvezne piškotke.
Vaša zasebnost je za nas pomembna. Nastavitve piškotkov lahko kadar koli prilagodite. Za več informacij o tem, kako uporabljamo podatke, preberite našo politiko zasebnosti. Svoje nastavitve lahko kadar koli spremenite s klikom na spodnji gumb za nastavitve.
Upoštevajte, da lahko, če onemogočite nekatere vrste piškotkov, to vpliva na vašo izkušnjo na strani in na storitve, ki jih lahko ponujamo.
Nekateri potrebni viri so bili blokirani, kar lahko vpliva na storitve tretjih stran in povzroči, da stran ne deluje pravilno.
Ta spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje vaše izkušnje brskanja in za zagotavljanje pravilnega delovanja strani. Z nadaljevanjem uporabe te strani potrjujete in sprejemate uporabo piškotkov.