Na razstavi Fin-de-siècle #IV se predstavlja pet umetnic mlajše generacije. Raziskovalni projekti v različnih medijih prikazujejo kvalitetno sodobno umetniško produkcijo avtoric, ki so v fazi izhoda iz študijskega procesa na samostojne umetniške poti.
Sara Bezovšek: Some guy had a sign saying it was the end of the world.*
Stolp Škrlovec
Sara Bezovšek tekoče govori digitalni jezik in v svojem ustvarjanju obravnava vizualna sporočila, ki jih najde na internetu. Obilje vizualnega balasta družabnih medijev, knjižnic ter zbirk čustvenih simbolov in simbolov, ki ponazarjajo objekte, bitja in pojave spretno reinterpretira z namenom njihovega preoblikovanja in oblikovanja novih sporočil. Avtorica raziskuje razsežnost uporabljene tehnike in z njo ustvarja atraktivna umetniška dela, ki so primerna za predstavljanje tako v galerijskem kot digitalnem prostoru.
Na razstavi predstavlja na internetu najdene GIFe in z njimi ponazarja apokaliptične scenarije. Gre za digitalne kolaže, remikse, hibridne formate animiranih podob na vizualni podlagi, ki prikazujejo različne možne scenarije potencialnega konca sveta. Njene narative so jasne in jedrnate, razumljive vsakomur, ki so mu kodi digitalne kulture vsaj približno poznani. Zaveda se kratkega razpona pozornosti, ki jih povprečni uporabniki družabnih medijev in obiskovalci galerije, namenjamo sporočilom. Njena so lahko duhovita, kritična pa tudi zgolj samo banalna, kot je banalen milje, iz katerega črpa. In kot je, konec koncev, zbanaliziran svet, v katerem živimo.
Sara Bezovšek (1993) je magistrirala iz vizualnih komunikacij na ALUO v Ljubljani. Imela je več samostojnih razstav, med njimi v projektnem prostoru Aksioma in galeriji Kamera v Kinu Šiška. Je prejemnica Prešernove nagrade za študente ALUO za mobilno aplikacijo ZNAM.
* Neki fant je imel tablo z napisom, da je konec sveta.