Domen Dimovski

Sledi organskega [pH]

torek, 8. 02. 2022
Mergentalerjeva ulična galerija
Razstava likovnih del velikega formata
Mergentalerjeva ulična galerija Layerjeve hiše in TAM-TAMa
8. 2.–3. 3. 2022
Razstava z naslovom Sledi organskega odpira pogled v nadrealistični svet zapuščene utopične arhitekture velemest iz vse bližje prihodnosti. Kompozicije poskušajo subtilno prikazati notranjost logike antropocena in posthumanizma, ki bosta v svetu vse večjih naravnih omejitev in družbenih nemirov osrednji koordinati socialnih trendov v prihodnosti. Bolj kot da bi se avtor spraševal ali ponujal rešitve za vse poznane probleme, kot so: klimatska kriza, prenaseljenost določenih območij in neustrezne razporeditve kapitala, s svojimi deli prikazuje družbeno vzdušje, ki ga vsi čutimo, a ga morda ne znamo (še) izraziti.
Vsebinsko avtorja zanimajo likovni načini razumevanja kompleksnih razmerij med posamezniki in sodobno družbo, v katerih se kopičijo številni simptomi, anomalije in deviacije. Ustvarjen digitalni svet poskuša iz pogleda od daleč prikazati konfliktno in neizhodno bivanjsko situacijo, v kateri je skoraj dokončno izginila sled spontanega in singularnega. Gre za svet prihodnosti paradoksnih eliminacij: kave brez kofeina, piva brez alkohola, ljubezni brez zaljubljenosti, računalnikov brez trdih diskov, zavarovalniških družb brez tveganja, življenja brez bolezni, bivanjske realnosti brez prisotnosti narave, demokratičnost volitev brez ljudi oziroma demokracije brez volitev itd. V računalniško konstruirane upodobitve Dimovski vnaša potlačene in izključene elemente, organske sledi risbe s svinčnikom, s katerimi na metaforičen način vnaša v svet pozabljeno realno teksturo sveta. Sledi narave in sledi organskih potez kot duhovi nakazujejo na propad človeka in arhitekture, a hkrati paradoksno tudi na tiho priložnost revitalizacije narave.
Domen Dimovski (1995, Kranj) se je po končani Srednji šoli za oblikovanje in fotografijo v Ljubljani vpisal na Akademijo za likovno umetnost in oblikovanje, kjer je leta 2017 z delom Avtoritarnost medijske družbe diplomiral na oddelku za Slikarstvo na smeri Video in novi mediji pri profesorju Sašu Sedlačku. Leta 2019 pa je na isti smeri pod mentorstvom profesorja dr. Leva Krefta magistriral s teoretičnim delom Prehod iz votline: na Platonovi sledi in kratkim animiranim filmom Peščeni prehod pri profesorju Robertu Černelču. ​Aktiven je predvsem na področju intermedijske in video umetnosti, animacije, na področju slikarstva, grafike ter v oblikovanju. Za svoja dela je prejel sedem domačih in dve mednarodni nagradi. Imel je 9 samostojnih in 50 skupinskih razstav ter sodeloval na več mednarodnih festivalih. Član ZDSLU in Likovnega društva Kranj je od leta 2018. Od decembra 2019 deluje kot samozaposlen v kulturi. Od leta 2020 pa je član umetniškega sveta Likovnega društva Kranj in kurator za sekcijo Video in novi mediji.
Razstava se odpira na Prešernov dan, 8. februarja, ki ga bomo v Layerjevi hiši obeležili z več dogodki. Več informacij najdete na tej povezavi
Vabljeni!

prijava na layer obvestila

prijava na medijska obvestila

Ta spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje vaše izkušnje brskanja in za zagotavljanje pravilnega delovanja strani. Z nadaljevanjem uporabe te strani potrjujete in sprejemate uporabo piškotkov.

Sprejmi vse Sprejmi samo potrebne