Anastasia Krivolapova v diplomskem delu skozi refleksijo osebnih migracijskih izkušenj raziskuje dejavnike, ki definirajo občutek doma.
Daša Vinšek se v svoji diplomski nalogi ukvarja z gradnjo intime s seboj in čajnim obredom kot pripomočkom za umiritev, ki ponuja prostor za tovrstno samoraziskovanje in povezovanje. V obliki pogrinjka za obredno prakticiranje pitja čaja razstavlja steklena čajna servisa dva komplementarna kitajska čajna obreda, ki vabita k preživljanju časa s seboj v trenutku.
Instalacija študentke Kim Benkovič temelji na popolnem prevzemu prostora – prikazuje pomembnost živih voda v našem življenju, poudarja pomembnost kvalitete vode ter nujnost ohranjanja pitnih voda. Ideja o re-uporabi se odbija od balonaste steklovine ter zrcali v ujetih vodnih svetovih.
Meta Mramor v Galeriji Mahlerca predstavlja prehajanje od javne sfere, prek družabne in nato osebne, ki se konča s soočanjem z najintimnejšim predelom – sredico, ki je skrbno varovana in nedosegljiva.
Renato Arnejčič s svojim diplomskim delom opozarja na prikrito grožnjo zasebnih, partnerskih odnosov – nasilje.
‘‘Živimo v svojem mehurčku, naša življenja se dotikajo in povezujejo, a nihče razen nas ne vidi celotnega sveta drugih. Zatopljeni v svoje doživljanje prelahko pozabimo na dejstvo, da se vsak, ki ga srečamo, ukvarja s svojim življenjem – vsem dobrim in slabim, ki ga prinaša. V tem multiverzumu soobstajamo.’’