Študentje ALUO - Unikatno oblikovanje [πr kvadrat 2021]

torek, 18. 05. 2021
| 19:00
Layerjeva hiša
Pia Mršek Kateremu ogledalu si najbolj podoben? (2021)
Kot vsak človek ima tudi ogledalo svoj karakter. Instalacija je preplet treh različnih karakterjev, ki se povezujejo v vzorec. Odsev nam dovoljuje da vidimo, to kar si dovolimo videti.
Mentorica: doc. Kristina Rutar
Materiali: keramika, ogledala, les
Dimenzija: 200 cm x 200 cm x 5 cm
Lana Pastirk Tretje poročilo o stvarjenju (2021)
Gledalec zaloti umetnikov intimen prostor, kjer ta poskuša po svoji podobi izdelati lastno fizično različico, ki bi ga v času življenja nadgradila, po smrti nadomestila in tako tudi večno živela. Skozi prikazan scenarij, h kateremu znanstveniki danes že težijo, se avtorica sprašuje o vrednotah današnje družbe, smiselnosti razvoja, za katerega si prizadevamo, in narcistični naravnanosti človeka.
Mentorica: doc. Kristina Rutar
Materiali: porcelan, mavec, silikon, vosek, lasje
Dimenzija: 18,5 cm x 12,5 cm x 8 cm (velikost ene maske)
Satya Pene Žvenket / Intenziteta (2021)
Preproste porcelanaste palčke ustvarjajo zvok, ki jih poveže z okoljem in v posamezniku vzbudi pozornost, da mu prisluhne. Instalacijo so neznanci popolnoma uničili v noči med 15. in 16. 4. 2021.
Mentorica: doc. Kristina Rutar Materiali: porcelan, žica
Dimenzije: 180 porcelanastih palčk povezanih v pare z žico
Odziv avtorice na destrukcijo
Občutek - vprašanje
Dogodek, ki je v meni sprožil veliko vprašanj, dvomov in potrdil nekaj prepričanj. Spoštovanje, vrednost in razumevanje. Individualizem, individuum. Jaz, samo jaz. Je sploh še komu mar? Jaz, mi, ti, vi, oni – mi vsi. Umetnost v javnem prostoru. Kaj se sme? Vse in nič. Je vse res postala anarhija – kakšna so pravila? Spoštovanje in sramota.
Nataša Ilec Kralj Neodtujljivo (2021)
Serija Neodtujljivo spremlja avtoričin teoretski in avtobiografski razmislek o konceptu želje, v katerem avtorica raziskuje motivacijo, ki poraja umetniško delo kot objekt-vzrok-želje, in ki jo je v svojem ustvarjanju našla v idealiziranem objektu – pogledu na Kamniško sedlo ter v fascinaciji, ki iz tega pogleda izhaja. Skulptura Kamniškega sedla tako predstavlja odmik iz sicer fotografske prakse, v kateri je avtorici ob poskusu fiksiranja podobe vselej umanjkala tretja prostorska dimenzija. S ponavljanjem oblike, v katero je vnašala zemljo, pridobljeno pod Kamniškim sedlom, posledično pa s propadanjem te oblike, avtorica tematizira približevanje in razpadanje kipov glede na realni objekt in strukturo želje.Serija je ustvarjena v okviru magistrske naloge Umetniško delo kot objekt-vzrok-želje / Neodtujljivo pod mentorstvom prof. dr. Eva Dolar Bahovec, UL FF in doc. Kristina Rutar, UL ALUO.
Mentorica: doc. Kristina Rutar
Materiali: bela glina (žgana na visoko temp.), zemlja iz vznožja Kamniškega sedla
Dimenzija: 8 kipov, od 30 cm x 30 cm x 20 cm do 35 cm x 35 cm x 20 cm (ŠxGxV)
Nika Horvat (No) Limitation (2021)
Delo je sestavljeno iz treh posodic s pokrovom, ki predstavljajo svet narave, natančneje drevesa. Vsaka od njih vsebuje forme črne lesne gobe, ki kot v naravi rastejo in se razvijajo po površinah brez vsakršne omejenosti. Te prikazujejo svobodo gibanja, ki nam je bila s pandemijo odvzeta.
Mentorica: doc. Kristina Rutar
Materiali: vlivna glina, polimerna glina, les
Dimenzija: 40 cm x 15 cm x 20 cm
Urška Rendla Minljivost (2019/2020)
Delo sestavljajo tri svetila, glazura na njih ponazarja minljivost življenja.
Mentorica: doc. Kristina Rutar
Material: vlivna glina
Dimenzija: 23 cm x 22 cm, 3 kom
Veronika Lah Erozija (2020/2021)
Slojeno telo iz nežgane gline visi na prostem, kjer mu vreme pomaga do končne raztopitve, uničenja.
Mentorica: doc. Kristina Rutar
Materiali: bela in rdeča glina, jeklena žica
Dimenzija: 20 cm x 20 cm x 45 cm
Renato Arnejčič Prisotnost (2020)
Prisotnost je neskončna in ni vezana na nič. Je odprta, prostorna, tiha in vedno zavedna; osredotočena na nič in kljub temu skladna s celoto svojega okolja.
Mentorica: doc. Kristina Rutar
Materiali: porcelan , vrvica in tekoča glina
Dimenzija: 20 cm x 16 cm x 15 cm
Anastasia Krivolapova Knot (2020)
Avtorica v delu povezuje ideji vseprisotnosti keramike v vsakdanjem življenju in teorijo stvarstva, ki predlaga, da smo ljudje ustvarjeni iz gline (Egipt, Kitajska). Delo je vizualizacija človeške poti. S pomočjo jajca, ki simbolizira rodnost, in njegovega odnosa z glino pa v delo dodajaja nivoje mitologije, religije in psihologije. Video projekcija
Mentorica: doc. Kristina Rutar
Materiali: glina
Dimenzija: cca 35 cm x 20 cm x 20 cm
Tit Hofinger Mihelič Vrata prihodnosti (2020/2021)
Železna hladna konstrukcija v dialogu s praznim prostorom za njo prikazuje hladno realnost, ki je ne moremo spremeniti, saj prehoda ne moremo odpreti. Keramika kot krhek material sporoča, da moramo trenutek negovati, ter se z njim nežno, spoštujoče ter previdno rokovati, saj ga lahko hitro zlomimo ali zdrobimo, ter ga tako v prihodnosti nimamo več. Sami razbijamo vrata, ki so vstop v našo prihodnost.
Mentorica: doc. Kristina Rutar
Materiali: betonsko železo in keramika
Dimenzija: 190 cm x 85 cm
Ana Ščuka Cikel Ž (2020)
Prisotnost je neskončna in ni vezana na nič. Je odprta, prostorna, tiha in vedno zavedna; osredotočena na nič in kljub temu skladna s celoto svojega okolja.
Mentorica: doc. Kristina Rutar
Material: livna glina, PVC cev, črpalka za goste tekočine, leseno ogrodje za črpalko
Dimenzija: 50 cm x 37 cm x 150 cm
Kuratorka πr kvadrat 2021: Nina Koželj
Produkcija: Zavod Carnica
Koprodukcija: Prešernovo gledališče Kranj, Akademija za likovne umetnosti in oblikovanje, Naravoslovnotehniška fakulteta, Zavod za izobraževanje in kulturo Črnomelj
Več informacij o πr kvadrat 2021 najdete na tej povezavi.
Deli Ane Ščuke in Nataše Ilec Kralj

prijava na layer obvestila

prijava na medijska obvestila

Ta spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje vaše izkušnje brskanja in za zagotavljanje pravilnega delovanja strani. Z nadaljevanjem uporabe te strani potrjujete in sprejemate uporabo piškotkov.

Sprejmi vse Sprejmi samo potrebne