Na razstavi se predstavlja pet umetnic mlajše generacije. Raziskovalni projekti v različnih medijih prikazujejo kvalitetno sodobno umetniško produkcijo avtoric, ki so v fazi izhoda iz študijskega procesa na samostojne umetniške poti.
- - - - -
Galerije Layerjeve hiše so odprte od ponedeljka do petka med 11. in 13. ter med 17. in 19., v sobotah med 11. in 13. uro. Z željo po individualnem ogledu izven odpiralnega časa se nam oglasite na info@layer.si, kjer se bomo dogovorili za ogled razstav.
Glede na epidemiološke razmere ne bo uradnega odprtja razstave, bomo pa organizirali podaljšanje delovnega časa v torek, 30. marca, od 16h do 20h. Vabljeni!
--> Covid 19 --> Število oseb v zaprtih javnih prostorih, v katerih se izvaja dejavnost muzejev oziroma galerij končnim uporabnikom, je omejeno na 30 kvadratnih metrov na posameznega uporabnika ali na enega uporabnika, če je poslovni prostor manjši od 30 kvadratnih metrov. V vseh prostorih je nujno vzdrževanje medosebne razdalje vsaj dveh metrov, upoštevanje navodil ekipe Layerjeve hiše in spoštovanje smeri ogleda. V notranjih galerijskih prostorih in zunaj (kjer ni možno zagotavljati medsebojne razdalje dveh metrov) je obvezna nošnja maske.
- - - - -
Brina Vidic v delu D Y A D raziskuje uporabo novih materialov v oblikovanju inovativnih skulpturalnih oblačil, odpira razpravo o komunikaciji in povezovanju ter raziskuje odnos med modnim oblikovanjem in umetnostjo. Na razstavi prepleta ročne in sodobne tehnologije na način prostorske instalacije ter umešča silhuete in video v galerijski prostor.
Iza Štrumbelj Oblak v fotografski seriji Iza Štrumbelj Oblak skozi materializacijo odnosov, spominov, interesov in nacionalne identitete v polje objektov predstavlja razširjen pogled na to, kdo je. Zanima jo, kaj se zgodi, če portretu odvzamemo portret sam in nam preostane le še raziskovanje drugih plasti.
Monika Slemc v slikarski seriji JOMO.FOMO.YOLO. združuje slikarsko tradicijo in različne možnosti, ki jih prinaša tehnologija. S preprostimi računalniškimi manipulacijami, ki jih prepleta na platna prevprašuje pristnost podob, ki zrcalijo naravno okolje. Na razstavi predstavlja najnovejša dela iz serije.
Nina Nenadović v seriji objektnih, fantazmagoričnih slik, ki nastanejo s plastenjem papirja in odpadnega materiala, Phantasmagoria, raziskuje procese transformacije. Zavržene materiale avtorica preoblikuje do nerazpoznavnosti. Ustvarja dela, ki skozi shematično komponiranje njihovih organov postanejo živa entiteta.
Sara Bezovšek v seriji digitalnih kolažev “Some guy had a sign saying it was the end of the world.” uporablja najdene GIFe in z njimi ponazarja apokaliptične scenarije. Avtorica raziskuje razsežnost uporabljene tehnike in z njo ustvarja atraktivna umetniška dela, ki so primerna za predstavljanje tako v galerijskem kot digitalnem prostoru.
- - -
O avtoricah:
> Sara Bezovšek (1993) je magistrirala iz vizualnih komunikacij na ALUO v Ljubljani. Imela je več samostojnih razstav, med njimi v projektnem prostoru Aksioma in galeriji Kamera v Kinu Šiška. Je prejemnica Prešernove nagrade za študente ALUO za mobilno aplikacijo ZNAM.
> Nina Nenadović (1994) zaključuje magistrski študij slikarstva na ALUO, kjer je leta 2018 tudi diplomirala. Razstavljala je na več skupinskih razstavah in instalacijah, samostojno pa se je s študijskimi risbami in slikami predstavila na Gimnaziji Litija.
> Monika Slemc (1994) zaključuje magistrski študij slikarstva na ALUO v Ljubljani, kjer je leta 2017 tudi diplomirala. Do sedaj je samostojno razstavljala v galeriji Meduza (z Nino Čelhar) in v Dobri Vagi, sodelovala pa je tudi na več skupinskih razstavah doma in v tujini.
> Iza Štrumbelj Oblak (1997) zaključuje dodiplomski študij fotografije na visoki šoli VIST. V zadnjem času so bila njena dela večkrat razstavljena, dodatno se izpopolnjuje tudi v okviru raznih izobraževanj doma in v tujini.
> Brina Vidic (1994) zaključuje podiplomski študij modnega oblikovanja na NTF. Diplomirala je na ALUO, smer Unikatno oblikovanje. Razstavljala je na več skupinskih razstavah, deluje pa tudi kot kostumografka.