Kanadska tekstilna umetnica Tina Struthers nas v svojem delu Brez sape / Breathless postavi v trenutek, ki nas spodbudi, da razmislimo o zraku in ozračju, ki si ga delimo. Povezava našega dihanja z zunanjo okolico je osnova njenega umetniškega raziskovanja. V njenem jedru so fizične transformacije, nastale zaradi bolezni, povezanimi z dihanjem in zasoplostjo. Ko se rodimo, vdihnemo in ko umremo, izdihnemo ... vmes je naše dihanje razpeto med prehajanje in fizične preobrazbe skozi življenje. Ko se odvija naša življenjska zgodba, se spreminjamo in razvijamo. Prehajanja skozi čas postanejo fizične metamorfoza, od dojenčka do odraslega telesa, ki zbira brazgotine, gube in znamenja.
Zanima jo vloga zdravljenje, tako z dotikom kot z meditativnimi, ponavljajočimi se dejanji, metodo počasnega šivanja, upočasnitvijo dihanja in srčnega utripa. Moč zavestnega diha in pozornosti, povezanosti z našim okoljem raziskuje s pomočjo filozofije, verskih praks, fizičnega napora in splošnega počutja. S kreativnim preiskovanjem moči dihanja Struthers raziskuje tako vdihavanje svobode v zavestni dihalni praksi, kot tudi nevidne in invazivne omejitve zaradi zasoplosti in obolenj. Predstavljena dela so abstrakcije pljučnih mutacij, celic, ki lahko poškodujejo in zdravijo naša telesa. Zdi se, da smo v sodobni družbi zadušeni, zaprti v fizičnih omejitvah naših bolnih teles. Toda dih, kot duh, lahko uide in opazuje, kako telo počasi spet normalno zadiha, da bi se zacelilo.
Postopek ustvarjanja počasi šivanih površinskih tekstur, kroglic in vezenin je praksa, ki olajša um in pomiri dih, gre za fizično dejanje šivanja in popravljanja samega sebe, ki telesu omogoča, da se upočasni in zaceli. Namen tega teksturnega vidika njenega dela je privabiti gledalca, da se približa, ga pritegne in vzbudi željo po dotiku. Le da se zaveda, da to, česar so se pravkar dotaknili, predstavlja rakave celice. Reakcija nenadnega šoka, gnusa in strahu je poskus avtorice, da z gledalcem razmisli o teh vprašanjih.
Tina Struthers je kanadska tekstilna in vizualna umetnica. Njene tekstilne abstrakcije velikega formata preslikavajo nepredvidljivost človeškega vpliva na družbo in okolje. Razstavljala je na razstavah v ZDA, Belgiji, Ukrajini, Južni Koreji, Južni Afriki, Urugvaju in Španiji. Njene umetniške prakse vključujejo projekte kulturne mediacije. Struthers je prejemnica donacij kanadskega sveta za umetnost in Sveta za umetnost iz Quebeca ter različnih nagrad in omemb. Njeno formalno usposabljanje se je začelo na umetniški akademiji Open window, kjer je študirala vizualno komunikacijo, smer likovna umetnost, nato pa se je usmerila v uporabo tekstila kot glavnega sredstva. Trenutno v Montrealu na Univerzi Concordia, smer vlakna in materiali, dela na svojem magisteriju umetnosti.