V Ragazzinijevem delu sobivajo različni elementi: v večini njegovih del je tema identitete verjetno osrednja, kar morda dolguje prav svojemu študiju filozofije. Identiteta ni entiteta, ki bi bila dana za vedno, fiksna in nespremenljiva, temveč je razdrobljena resničnost (kot njegovi kolaži) v nastajanju, ki se nenehno razvija (kot njegove video metamorfoze). In se razvija po zaslugi drugega. Rimbaud je rekel, da je »Jaz nekdo drug.«: naša identiteta se definira in konstruira predvsem v kontekstu odnosa z drugim, z različnim. V Ragazzinijevem delu podoba postane predmet nenehne transformacije iz trajnosti njenih prejšnjih elementov – tok, digitalni kolaž elementov, ki se nenehno prekrivajo.
Slikar, scenograf in vizualni umetnik Giuseppe Ragazzini se je po diplomi iz filozofije posvetil slikarstvu in slikovni animaciji, kjer je razvil svojo lastno tehniko za slikovno animacijo in digitalno scenografijo, ki uporablja velike video projekcije in video mapiranje. Njegove scenografije in projekcije so bile prikazane v gledališčih po vsej Evropi, prav tako je ustvaril videe in scenografije za številne uveljavljene glasbenike. Z animacijami se je predstavil na več mednarodnih festivalih animacije. Ragazzinijeve slike in ilustracije so bile del mednarodnih razstava, v zbirkah, galerijah, knjigah in revijah, sodeluje pa tudi z časopisoma La Repubblica in Le Monde. Živi in dela v Milanu.
Naslov dela: Zanke mehanizma